21 November 2011

Coretan

Hai assalamualaikum semua...
kembali lgi aku untuk bersama mencoret kata kata indah..wah gitu kata ko... dalam ruangan blog kali ni..wah rindu bangat aku..(cakap org indon ler plak)dah lama aku tak menulis..tapi dalam diam diam ader banyak yang nak ceritakan..tapi still ader kejer dulu nak dibuat..so hari raya haji pun dah lepas..banyak program telah dijalankan..so time untuk kongsi cerita dengan aku..yehaaaaa...

sejak kebelangkangan ini banyak kejer perlu disiapkan supaya organisasi aku berjalan dengan baik..bak kata aku ni kan pengerak bahagian..tak ader aku punah bahagian..(cehh wahhh perasan la ko)maybe akhir tahun  kan,,ader yang kejer tertungak kena siapkan..ader bayaran yang terunggak kena jelaskan..ader dosa yang tertungak kena balaskan...hahha..(heheheh aper aku nie.mengarut)lepas raya haritu mula jer ader traning koir dengan koir ner ler..aper lagi..aku dan geng buat persembhan yang mana kitaorang kan menang hari tu so kena persembahkan pada KSU untuk hari inovasi..alahh diorang nie nak tengok bertapa hebat nyer semerah padi yang diwar warkan .(.hebat ker) nak tak nak kena ler buat atas kehendak pengajur yang mana tempat nombor kedua kena persembahkan pada Hari Inovasi ..trengg trenggggg..kami laksankan ..tapi tak cukup ahli ader yang gie outstation..so buat ler aper yang ader ....

berikutnyer..ni lagi satu ..kelam kabut aku dibuatnyer..gara gara penangan MTN..so sedikit pengenalan tenttang MTN..maskud nyer aderler  MAJLIS TANAH NEGARA..kan aku dah cakap aku ni pengerak nadi dibahagian tak der aku punah bahagian..hehehhe...(sudah ler ida)ye la kan sapa nak puji diri sendiri..tak bukan aku nie..dalam kesibukan anak anak aku yang demam dan batuk mcm mcm lagi la...kedatangan hebat melanda pasal copy paper ke dalam fail..untuk dibagi ke MENTERI..hebat statment aku ..main main menteri jer yer...copy sini ..copy sana...mahu minta dipotostat kan sepuluh dokumen ..mak oii..satu dokemun tinggi nyer 6 inci...bagi tengahri ..dan kena siapkan by petang ...meeting hebat tu keesokkanyer..hah tumpoh aku bak kata org perak ler..tapi dengan semangat yang tekad dan juang bersama rakan rakan sekerja akhir siap jugak pesanan yang diminta..lega beb...banyak tu sepeluh copy....tq pada kawan2 teruetama ana..nora..ada..yang banyak bantu time tu..syukur........huhuhu
cekidauttttttttttttt..

No comments: