6 November 2011

Bermonolog di Hari ini ...

Assalamualaikum...hai semua...
Selamat hari raya Aidiladha ucapkan kepada semua rakan-rakan..Seperti tahun2 yang lalu sambutan hari raya Aidiladha bagi aku dan kuarga hanya besederhana saja..so aku menyediakan menu untuk pagi tadi..selalu bagi aku kuaga meminati juadah ayam masak merah madu,rendang udang perak,dan nasi minyak..tiap kali meraya kan kedua dua raya ini pasti juadah tidak ketinggalan,..menjadi satu tradisi kuarga aku..selapas makan pagi bersama juadah yang dihidang,aku pun tak kemana ,cuba pergi ke rumah abah jer,,pagi esok ader tugasan yang nak dijalankan..makcik sebelah kurga suami ader buat korban esok..so kena ler bantu..kang dapat skit daging boleh buat gulai...aku bermonolog ler ..tak tahu nak buat apa..anak anak sibuk bermain..hari pun hujan jer...so raya kali ni di rumah jer.....rasa mengantukkk ler plak..nanti kita cerita lagiii............cekidauttttttttttttttttttt..





No comments: