24 February 2012

BERMONOLOG DI HARI JUMAAT

Assalamualaikum..kembali bersiaran kali ni tengahari Jumaat..

Ehmmm..tak tahu nak buat..klu selalunyer time cegini aku balik rumah dan jemput anak dari sekolah ..dan rehat sekejap gie hantr untk sekolah agama plak..tapi avtiviti tu tak buat lagi sekarang nie..memandangkan anak aku yang sikakak tu dah pandai berdikari ..so aku dan suami tak yah susah lagi dah...hisshh tapi boring gak ekk..duk teperap jer kat dalam opis nie..nak tidur mata tak leh tidur...tahukan klu hari jumaat time rehat untuk org gomen 12.15 hingga 2.45 panjangkan..kebanyakan org gomen yang kojer ka putrajaya ni memang suka sangat kuar ..lebih lebih lagi kat pasar tani .Alamanda.(tak habis2 kat situ)..ader jer org pompuan ni nak beli ekkk..aku heran...aku ni seorang yang tak beberapa suka berjalan ..cegini ler jadi nyer..org pergi jalan awak tidur...wehhh tidur tu lagi bagus dari pergi berjonket(bak kata org perak).kejap ekkk tengah makan donut pemberian my officer..wah layan gak la donut ni..iklan jap ekkk..nanti kembali bersiaran...
cekeidautttttt..

No comments: