23 September 2011

SUASANA HARI RAYA.

Assalamualaikum..
hah,kali nak apload gambor skit masa hari raya di Gombak dan seterusnya di Kampung Halaman Teluk Intan Perak

ok,kali ni pada tahun 2011,aku dan familiy buat pertama kali nyer beraya dirumah sendiri dekat Salak Tinggi Sepang,dah hampir 4 tahun berpindah dan kali ni dapat ler beraya dirumah sendiri,selalu pada tahun -tahun lepas sebelum emak meninggal dunia aku beraya bersama kedua org tua yang duduk dekat Setapak jer,so sekarang abah tinggal bersama adik,dari umah aku dan umah abah tak jauh pun ,lepas sembahyang raya kami pun balik ker Setapak untuk berkunjung ker umah Opah yang terletak dekat Gombak,
 
gambar abah bersama dengan cucu,Daniel dan Airiel.(aper la airiel tak tengok camera)

gambar bersama Opah di GOMBAK,


Ok.seterusnya bila pulang dikampung Teluk Intan.
Kali ni aku pulang kekampung halaman dimana aku dibesarkan diPerak Teluk Intan.amboi kali ni balik dengan rombongan 3 buah kereta,so meriah sangat dikampung,biasalah kampung time raya mcm ni lah riuh kedengaran kan..jarang jarang balik..bila dah balik hahh amik ko riuhnyer.sampai nak tidur pun berhimpit himpit..tu yang seronoknyer...lagi best kali ni balik mak cik aku yang dari Perlis pun balik jugak,,terasa kemeriahan itu ,


gambar diambil semasa dikampung bersama sepupu belah abah


gambar bersama anak anak saudara


                                    gambar diambil semasa tengah ceduk kuah sup..
                                                           gambar  bersama sepupu lelaki.

banyak lagi yang nak upload gambar nie dan carita...nanti kita sambung lagi bahagian kedua yer....


No comments: