26 September 2012

APC 2011

Hai assalamualaikum ..
Kembali bersiaran kali ni..tentunya nak berkongsi kegembiraan sedikit mengenai Anugerah Perkhidmatan yang aku dapat tahun ni pada 11 September 2011,Anugerah ni aderlah yang bermakna untuk aku,seterusnya meletakan diri aku sebaris dengan pegawai -pegawai yang berkomitmen tinggi dan berpontensi...halahhh halahh halahhhh..hebat ker aku?ye ker ko safidah oi ?tapi sedikit malu tentang APC yang aku dapat ni..aku rasa tak adil jugak bila bos bagi ni kat aku..rasa ader yang lebih layak lagi untuk dapat APC,dalam diam ..aku ader jumpa bos terus untuk tanyakan kenapa dia bagi aku APC ni..so panjang lebar la cerita nyer dari A KE Z,so aper yang dia cakap mungkiin dia memerhati dan ambil tahu tentang kerja aku ..takut weiii ..ngupa nyer bos memang memerhati dari dalam bilik untuk tengok staf dia buat kejer ke tak...bagi aku lah kan..aku pun tak emngharap  sangat kat APC ni pun..tapi dah org nak bagi ,so terima jer la,maybe ini rezeki tuhan bagi pada aku yang aku tak lerh dapat kat mana mana,Yang terutama aku ucapkan berbanyak terima kasih pada Allah kerna memberi perluang untuk aku,dan jiga pada Bos aku,,tak nak mention nama la,kerana vote aku..(hehehehhe.).dan juga untuk husband yang sentiasa bersama dan memberi binmbingan untuk aku bekerja hampir 11 tahun dalam perkhidmatan yang akan sampai umur 60 tahun akan datang..kata kata semanagat yang aku pegang sentiasa  AKU BUKAN LAH ORANG YANG HEBAT..TAPI AKU MAU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT..AKU ADALAH ORANG BIASA..TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA..DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA..TAPI AKU INGIN BUAT AKU SEORANG YANG SANGAT ISTIMEWA
oklah..sekian dulu ..nanti jumpa entry yang lain ..cekidauttt.

No comments: