13 April 2012

Bila Airiel takut Lipas

Assalamualaikum..kembali bersiaran kali ni ..13 April 2012 .
Aku sebenarnya teringgat pasal lipas ni la..lagipun dalam pantry office aku ni banyak sangat lipas,yang kcik,besar,yang panjang pun ader..
aper jenis lipas tak tau la..
heee geli aku..klu dah banyak sangat binatng ni bleh jadi penyakit..
berbalik pada cerita lipas ni ..anak  aku si Airiel memang takut dengan lipas..
stress aku kenapa takut lipas lahh..
klu nampak lipas kemain mememik dia..
suka ker geli ker..
aku memang jahat..ambik lipas dan kejar dia dengan binantng ni ,
kemain menceceh lari dia..
suka plak aku tengok..
aku skrag ni tengah terbanyag wajah dia bila aku kejarkan dia dengan lipas..
lucu la...




note:sedang asyik membuat kejer teringat pada si Aireil kala begini bila adik takut lipas

No comments: