8 March 2012

TERPULANGLAH

Assalamualaikum..
kembali bersiaran lagi ..kali ni nak kongsi skit dengan korang semua,,so aper yang aku tulis ni cuma luahan hati aku jer..kadang -kadang manusia ader masalah yang taerbendung..dan tak dapat nak dilepaskan masalah itu..tapi berlainan dengan aku..bohong la klu manusia yang dijadikan ini tidak mempunyai nafsu masalah ..itu bukan manusia namayer..itu hantu..hehehheheh..
Bagi aku sikap dan tindaktanduk aku ader la hal aku sendiri..baik buruk kebaikan aku orag lain akan menilai serta tuhan juga menilain itu yang penting kan....
So kali ni luahan rasa hati aku sendiri..maybe ader ramai lagi yang mengenali diri aku,siapa aku..perangai mcm mana..ok ker dia..cantik ker idak(perasan la)...so aku bleh cakap jer skrg..AKU TAK KISAH....

Tapi sekarang aku sedar..
walau baik mcm mana pun kita dengan seseorang itu,pasti dia akan kritik kita dan beranggapan tengtang peragai kita..aku tak la baik sangat..tapi aku terima kritikan seseorang tu..
tapi sekekarang aku sedar..
walaubagaimana pun baik seseorang itu tak pasti berpanjngan ..
tapi aku tak heran ..
aku senang jer skerang ni..nak kawan ker atau idak,terpulang lah..nak kata sombong ker..terpulang ler..nak kata apa-apa pun terpulang ler..aku angggap mereka itu PARASIT..janji aku buat kejer dan gaji aku tak susut disebapkan hal ini.Aku bukan  baguspun..dan tak la setinggipelajaran yang mereka ada,seperti golongan parasit ini..

Tapi sekarang aku sedar..
aku tak kacau orang..
aku tak usik laki korang..
aku tak minta gaji /duit ker kat korang.
tapi yang membezakan aku dengan korang aderlah cara penyampaian kejer aku ..dan juga cara aku menghargai orang..

Aku akan muhasabah diri untuk menjadikan aku buleh bersikap baik dengan semua orang...

cekidauttttttttttttttt

No comments: