31 October 2011

MEMORI TELUK DALAM BEACH RESORT

Assalamualaikum...hai semua..

Minggu lepas aku gie Teluk dalam Beach Resort..berkursus la..best sangat..kali ni kursus ni mencabar minda dan fizikal..tapi,tahun depan nak sugest buat kursus mcm ni lagi la...ader gambar yang menarik sebagai memorie..tengok ler yer...


Geng geng NRE

Disebelah aku tu El.dia ni suka bebenor bergambor...


Gambar diambil sebelum aktivti dilakukan..time ni lepas sarapan pagi


sesi mendengar taklimat dari Penyelia


satu hal nak sampai tempat ni..semput gak..


hhaha..ni aku ni..best ler..tapi sekejap jer sampai..aku nak lama skit..

selepas tu naik tali ni plak..leceh lah..satu hal lagi nak panjat..sebelum naik tali tu ..
kena panjat tangga gantung dulu kat tepi pokok tu..nak tahu macm mana..
semput aku beb naik anak tangga tu....dan menyeberang ler sehingga habis...
seronok mmg seronok..


ni aper hal ni ko tutup ..cover le tu..si gadis ni adalah kitaorang
 punya penyelia Kursus ni..EO kitaorang..lawakan..


sempat lagi nak bergambar..ni diarong ni tengah tunggu turn
 nak panjat dan nak terbang la kata kan...

Memang indah memori kali ni bersama geng NRE..
walaupun cuma beberapa hari tapi memang seronok.
.pengelaman yang tak dapat dilupakan..
semuanyer sporting giler..malah aku jer sorang pompuan dalam group ni..
hahha bunga katakan..so kira ni jer yang dapat menjadikan memori bersama mereka..jumpa lagi di lain masa..

sekian...


No comments: